Rīgas 65. vidusskola
Search form
Meklēt
    • Ienākt ar:
    • anazana
    • facebook
      • Aktualitātes
      • Par skolu
      • Interešu izglītība
      • Mācību process
      • Skolēnu pašpārvalde
      • Projekti
      • Kontakti
      • Vakances

      Mūsu skolas lapa facebook

      RUDENS BRĪVDIENAS

      PAŠNOVĒRTĒJUMA ZIŅOJUMS

       

       

       

       

      RĪGAS 65. VIDUSSKOLA

       

       Prūšu iela 32, Rīga, LV-1057, tālr.67189120, fakss 67189120, e-pasts:r65vs@riga.lv

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      PAŠNOVĒRTĒJUMA ZIŅOJUMS

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      2020. gads


      1. Iestādes vispārīgs raksturojums

      Rīgas 65.vidusskola atrodas Latgales priekšpilsētā, Prūšu ielā 32.

      Savu darbību skola uzsāka  1971. gada 1. septembrī. Rīgas 65.vidusskola ir pašvaldības dibināta  un Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamentā pakļautībā esoša vispārējās izglītības iestāde, kurā īsteno pamatizglītības un vispārējās vidējās  izglītības programmas.

       2016.gadā skola akreditēta uz 6 gadiem. Vienlaikus tika akreditētas izglītības programmas.

      Rīgas 65.vidusskolas darbības tiesiskais pamats ir Izglītības likums, Vispārējās izglītības likums, Bērnu tiesību aizsardzības likums un normatīvie akti, kā arī Skolas nolikums, kuru apstiprina Rīgas dome.

      2020.gada 1.septembrī Rīgas 65.vidusskolā mācījās 286 izglītojamie.

       

       

      1.1.           Izglītības programmas 

       

                  Rīgas 65. vidusskolā apgūst šādas izglītības programmas.

       

      Izglītības programmas nosaukums

      Kods

      Licences Nr., izdošanas datums

      Skolēnu skaits 2019.gada 1.septembrī

      Skolēnu skaits 2020.gada 1.septembrī

       Pamatizglītības mazākumtautību programma

      21011121

      8857

      31.03.2016.

      279

       

       258

       

      Vispārējās vidējās izglītības vispārizglītojošā virziena mazākumtautību programma

      31011021

      8858

      31.03.2016.

      44

       

      28

       

       

      1.2.    Pedagogu nodrošinājums

       

         Skolā strādā 36 pedagoģiskie darbinieki.  Skolas vadību nodrošina direktore, 2 vietnieki izglītības jomā un 1direktores vietnieks administratīvi saimnieciskajā darba.

      Pedagoģisko darbinieku izglītība atbilst normatīvajos aktos noteiktajām prasībām.

       34 pedagoģiskajiem darbiniekiem ir  augstākā pedagoģiskā izglītība. No tiem

      • doktora grāds                                  1
      • maģistra grāds                                 18
      • bakalaura grāds                               7

           2 pedagogiem ir vispārējā vidējā izglītība, viņi turpina studēt augstskolās.

        Pedagoģiskie darbinieki pastāvīgi pilnveido savas profesionālās kompetences šādās jomās: mācību priekšmetu pasniegšanas metodikā, pedagoģijā un psiholoģijā, klases vadībā. Skolā notiek pedagogu profesionālās darbības novērtēšana, 9 (25%) pedagogiem ir 2.kvalitātes pakāpe.

      Rīgas 65. vidusskolā izveidota un darbojas Atbalsta personāla komisija, kurā strādā

      • sociālais pedagogs;
      • skolas psihologs;
      • logopēds-speciālās izglītības pedagogs;
      • skolas medmāsa.

      Skolas bibliotēkas  darbu nodrošina  bibliotekāre.

      Sporta darbu skolā vada sporta darba organizatori.

       

      Skolas pedagogi piedalās projektā ,,Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai”, kas ļauj sniegt papildu atbalstu mācību sasniegumu uzlabošanā 5.-12.klašu izglītojamajiem. 2019./2020. m.g. izglītojamo skaits ar nepietiekamu vērtējumu ir samazinājies. 

      Projekta „Latvijas skolas soma” ietvaros katram izglītojamajam bija iespēja piedalīties Latvijas teātru, muzeju apmeklēšanā.

       Projekta „Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs” ietvaros notika Karjeras nedēļas pasākumi; tikšanās ar profesiju pārstāvjiem, skolas absolventiem, skolēnu vecākiem, augstskolu studentiem, tematiskās mācību ekskursijas.

       

       

      1.3. Skolas budžeta nodrošinājums

       

        Skola tiek finansēta no valsts un Rīgas pilsētas pašvaldības budžeta. Finanšu līdzekļi tiek izmantoti skolas vajadzībām saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību, un to aprite un uzskaite ir centralizēta, izlietojums ir racionāls un efektīvs.  Skolas budžetu veido valsts mērķdotācijas pedagoģisko darbinieku algām, pašvaldības finansējums administratīvi saimniecisko darbinieku, atbalsta personāla un interešu izglītības pedagogu algām, skolas komunālo maksājumu nodrošināšanai un skolas uzturēšanai, kā arī mācību līdzekļiem un materiāliem, mācību literatūrai.

      Skola plāno materiāli tehniskās bāzes pilnveidošanu, telpu un teritorijas labiekārtošanu, skolas bibliotēkas fonda papildināšanu ar mācību grāmatām, izziņas un daiļliteratūru.

       

      1.4. Skolas misija un vīzija

      Skolas misija ir nodrošināt labvēlīgu izglītības vidi, kas veicina vispusīgi izglītotas, radošas, konkurētspējīgas, pilsoniski aktīvas  personības veidošanos.

      Skolas vīzija:

      Katrs izglītojamais iegūst kvalitatīvu izglītību, izvirza mērķus tālākai izglītībai, attīstībai, karjeras izvēlei.

      Skolotāji nodrošina kvalitatīvu izglītību,  kvalificētu atbalstu izglītojamo personības veidošanā.

       

         Skolas pamatmērķis ir organizēt un īstenot izglītības procesu, kas nodrošina valsts pamatizglītības un valsts vidējās izglītības standartos noteikto mērķu sasniegšanu; stiprināt izglītojamo patriotismu, kultūridentitāti un valstisku apziņu; sniegt atbalstu tikumiskajā audzināšanā.

       

      1.5. Skolas uzdevumi

       

      Skolas uzdevumi ir:

       

      1. Nodrošināt katra izglītojamā spējām atbilstošu obligāto izglītību;
      2. Sagatavot izglītojamos izglītības turpināšanai nākošajā izglītības pakāpē un apzinātai karjeras izvēlei;

      3.   Radīt labvēlīgus apstākļus izglītojamo un pedagogu radošai darbībai;

      4.   Sniegt atbalstu patriotiskajā un  tikumiskajā audzināšanā;

      5.   Veidot izglītojamajiem labas kultūras, uzvedības iemaņas aktīvai līdzdalībai 

            sabiedriskajā dzīvē un spējai uzņemties atbildību, risinot kopīgas

            problēmas;

      6.   Mācību un audzināšanas procesā ievērot demokrātijas, humānisma,

      zinātniskuma principus;

      7.   Sadarboties ar izglītojamo vecākiem vai personām, kas realizē aizgādību;

      8.   Racionāli izmantot izglītības iestādei iedalītos finanšu, materiālos, personāla un

            informācijas resursus.

       

         1.6. Skolas prioritātes

       

      2019./2020.mācību gadā pedagogu kolektīvs strādāja pie sekojošām mācību darba prioritātēm:

      • Pilnveidot mācīšanas procesu:

         Gatavojoties jaunā mācību satura ieviešanai, skolotāji izmanto metožu daudzveidību, izmanto IT, strādā ar interneta resursiem, veicina skolēnu sadarbību. Skolotāji cenšas katrai stundai formulēt sasniedzamos rezultātus, plāno atgriezeniskās saites saņemšanu, piedāvātie uzdevumi ir jēgpilni, savstarpēji saistīti. Izglītojamiem tiek attīstītas pašvadītās mācīšanās prasmes. Skolotāji izmanto  diferencēto/individuālo pieeju, ņemot vērā mācību priekšmeta specifiku, izglītojamo vecuma, individuālās  īpatnības. Stundām tiek gatavotas prezentācijas, pievērsta uzmanība  izmantojamo resursu izvēlei. Izglītojamie tiek iesaistīti stundas sagatavošanā un vadīšanā, piedalās kā skolotāju palīgi.

      • Uzlabot izglītojamo sasniegumus ikdienas darbā un valsts pārbaudes darbos:

      Izglītojamo ikdienas sasniegumi ir paaugstinājušies: mācību gada beigās par 2,4% paaugstinājies izglītojamo skaits ar augstiem sasniegumiem mācībās, par 5,7% samazinājies –ar nepietiekamiem sasniegumiem.

          CE eksāmenu rezultāti 12. klasē  ir paaugstinājušies matemātikā - par  11,6%, latviešu valoda- par  13,55%, angļu valodā- 14 par %.

      • Veicināt izglītojamo līdzatbildību par mācīšanās rezultātiem :

        Izglītojamajiem ir zināma  skolas vērtēšanas kārtība. Priekšmetu skolotāji iepazīstina ar pārbaudes darbu grafiku, vērtēšanas kritērijiem. Izglītojamie tiek iesaistīti savu mācību sasniegumu izvērtēšanā, panākumu, neveiksmju apzināšanā.

      • Veicināt izglītojamo piedalīšanos priekšmetu olimpiādēs, konkursos, projektos, ZPD izstrādē:

        Skolas izglītojamo sasniegumi mācību priekšmetu olimpiādēs varētu būt augstāki: iegūtas 3. vietas ķīmijā, matemātikā, saņemta atzinība bioloģijā. Objektīvu iemeslu dēļ skolas skolēni nepiedalījās Latvijas skolēnu  zinātniskās pētniecības darbu konferencē. Bet 11. klases skolnieka F. Gusarova zinātniski pētnieciskais darbs piedalījās Sanktpēterburgas zinātniski pētnieciskajā konferencē ķīmijā un tika novērtēts ar atzinību.

       

       Audzināšanas darba prioritātes:

       

      • Veicināt izglītojamo patriotismu, stiprināt piederības sajūtu savai valstij, kopt valsts un skolas tradīcijas. Iesaistīt izglītojamos nozīmīgās sabiedrības un valsts  aktivitātēs.

      Skolā notika pilsonības nedēļa veltīta Latvijas simtgades svinībām, par labu tradīciju kļuva svinīgais koncerts, ziedu nolikšana pie Brīvības pieminekļa. Notika klases audzināšanas stundas ,,Latvijas valsts agrāk un šodien”, foto konkurss un projektu nedēļa ,,Latvijai-100”, pasākumi veltīti Lāčplēša dienai, latviešu gadskārtu svētkiem. Mācību ekskursiju maršrutu plānošana veicina gan redzesloka paplašināšanu, gan mācību priekšmetu apgūšanu, gan mīlestību pret savu dzimteni un patriotisma, kultūras  audzināšanu. Izglītojamie mācību gada laikā ir apmeklējuši Rīgas domi, Latvijas Saeimu,  Latvijas muzejus un ievērojamās vietas.

       

      • Palīdzēt izvēlēties izglītojamo zināšanām, spējām un interesēm atbilstošo mācību iestādi izglītības turpināšanai un profesiju iegūšanai.

      Skola notiek Karjeras nedēļa, tematiskās audzināšanas stundas, tikšanās ar dažādu profesiju pārstāvjiem, arī skolas absolventiem, izglītojamo vecākiem. Vecāko klašu izglītojamie  apmeklēja profesionālās karjeras izvēles centru. Skolā notika 9. un 12.klašu izglītojamo anketēšana par profesionālās nākotnes plānošanu, iecerēm un iespējām.

       

      1.7. Skolas īpašais piedāvājums

       

      Skolā tiek domāts par izglītojamo veselību un pašsajūtu, tāpēc skola piedalās programmās „Skolas piens” un „Skolas auglis”.

      • Skolā darbojas ēdnīca, ir 3 garie starpbrīži. Visu klašu skolēni saņem brīvpusdienas.
      • Skola nodrošina pagarinātās dienas grupas darbu 1.-2. klašu skolēniem, to izmanto 95,7 % izglītojamo.
      • Skola veic nākamo pirmklasnieku apzināšanu: sniedz konsultācijas vecākiem, organizē nodarbības un pasākumus topošajiem pirmklasniekiem, sadarbība ar pirmskolas izglītības iestādēm.
      • Skolai ir izveidotas savas tradīcijas:
        • Zinību diena
        •  Iesvētīšana pirmklasniekos
        • Pirmās atzīmes svētki
        • Pēdējais zvans
        • Pašpārvaldes diena
        • Latvijas proklamēšanas dienai veltīts pasākums
        • Svētā Valentīna diena
        • Tikšanās ar absolventiem
        • Skolas avīze ,,Boļšaja peremena”
        • Skolas ,,TV- 65”pārraides
        • Vecāku dienas
        • „Tētis, māmiņa, es – sportiska ģimene”
        • Māmiņas dienai veltīts koncerts
        • Olimpiskā diena
        • Atvērto durvju diena piecgadīgiem-sešgadīgiem bērniem 
        • Skolas jubilejas svinēšana 
        • Skola atbalsta un organizē labdarības pasākumus un akcijas 
        • Skolā aktīvi darbojas Skolas padome un Skolēnu pašpārvalde
        • Skolas izglītojamie aktīvi piedalās pilsētas konkursos/pasākumos:
          • Karjeras nedēļa
          • Kājāmgājējs” (3. klases izglītojamajiem)
          • ,,Pieskati uguni!” (4. klases izglītojamajiem)
          • Sporta sacensības (futbols, volejbols, florbols)

       

      1.8. Interešu izglītība

       

      Skola īsteno interešu izglītības programmas, ņemot vērā skolā noteiktās prioritātes, piešķirto finansējumu, kā arī skolas izglītojamo un viņu vecāku vēlmes. Interešu izglītības programmās iesaistīti 7 pedagogi. Nodarbības notiek pēc stundām.

      Izglītojamajiem ir iespēja izkopt savas spējas, talantus, radošo potenciālu, darbojoties dažādos  interešu izglītības pulciņos. Skolā darbojas:

      • Vokālais ansamblis “ Mazie mākslinieki”
      • Vokālais ansamblis
      • 1.-4. klašu koris
      • 6.-9. klašu koris
      • Deju ansamblis
      • Teātra studija ,,Asorti”
      • Studija ,,TV- 65”
      • Leļļu teātris
      • Pulciņš ,,Dizains”
      • Pulciņš ,, Prasmīgās rokas”
      • Apģērba modelēšanas pulciņš
      • Mākslas vingrošana

       

      2. Iestādes darbības pamatmērķi (iepriekšējo mācību gadu prioritātes un konkrēti rezultāti)

      Iepriekšējo mācību gadu prioritātes un konkrēti rezultāti

       

      Pamatjoma

      Prioritātes formulējums

      Sasniegtais

      1. Mācību saturs

      Pamatizglītības mazākumtautību programmas, vispārējās vidējās izglītības vispārizglītojošā virziena mazākumtautību programmas īstenošanas kvalitātes paaugstināšana

                Licencētas 1 pamatizglītības un 1 vispārējās vidējās izglītības programmas         Skolotāji īsteno  mācību priekšmetu standartus, izmantojot VISC piedāvātos  mācību priekšmetu programmu paraugus,  izstrādā mācību priekšmetu tematiskos plānus. Gatavojoties jaunā mācību satura ieviešanai no 01.09.2020. mācību priekšmetu skolotāji, skolas administrācija apmeklēja tematiskos kursus un seminārus.

      2. Mācīšana un mācīšanās

      2.1. Mācīšanas kvalitāte 

       

      Pilnveidot mācīšanas procesu.

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

              Skolotāji mācību priekšmetu programmu īstenošanā nodrošina mācību procesa saikni ar reālo dzīvi un mūsdienu aktualitātēm. Mācību stundās izmanto metožu daudzveidību, eksperimentus, demonstrējumus, laboratorijas darbus, mācību ekskursijas.

              Mācību stundās, pasākumos skolotāji izmanto tehnoloģiju iespējas.

       Skolas 4 kabineti aprīkoti ar interaktīvām tāfelēm, 11 kabineti- ar multimediju projektoriem.

        Skolā pilnveido mācību priekšmetu pasniegšanu latviešu valodā.

             Attālināto mācību laikā Skolā bija izveidota vienota platforma, lai sabalansētu skolēniem sūtīto uzdevumu apjomu un izpildes laiku. Bija pārskatītas vērtējumu normas, tika plānoti pārbaudes darbu laiki, izmantojot e-klases rīku ,,Pārbaudes darbu plānotājs”. Liels atbalsts attālināto mācību īstenošanā bija mācību platformu ,,uzdevumi.lv”, ,,soma.lv”, ,,maciunmacies”, ,,maconis”, kuras varējām izmantot bez maksas.

        Skola veicina labās prakses popularizēšanu, pieredzes apmaiņu skolotāju  atklātajās stundās un pasākumos. Skolotājiem ir iespējas pilnveidoties, apmeklējot seminārus, atklātos pasākumus arī ārpus skolas.

      2.2. Mācīšanās kvalitāte 

      Veicināt izglītojamo līdzatbildību par mācīšanās rezultātiem .

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      Skolā ir izveidota atbalstoša, pozitīva, labvēlīga  mācību vide. Izglītojamie tiek iesaistīti savu mācību sasniegumu izvērtēšanā, panākumu, neveiksmju apzināšanā.

      Izglītojamajiem ir zināma  skolas vērtēšanas kārtība. Priekšmetu skolotāji iepazīstina ar pārbaudes darbu grafiku, vērtēšanas kritērijiem.

      Skolā notiek izglītojamo aptaujas, viņiem ir iespēja izteikt savu viedokli, analizēt,  secināt, izteikt priekšlikumus.

      Skolotāji mācību stundās attīsta izglītojamo  pašnovērtējuma  prasmes, nodrošina atbalstu izglītojamo objektīvai pašvērtēšanai.

      2.3. Vērtēšana kā mācību procesa sastāvdaļa

      Vērtēšanas sistēmas pilnveide

       

       

       

       

       

       

       

       

      Skolā ir izstrādā izglītojamo mācību sasniegumu  vērtēšanas kārtība. Tā ir zināma izglītojamajiem un viņu vecākiem. Vērtēšanas formas un metodiskie paņēmieni izstrādāti atbilstoši izglītojamo vecumam un mācību priekšmetu programmu prasībām.

      Skolotāji sistemātiski vērtē, uzskaita un analizē skolēnu sasniegumus, analīzes rezultātus izmanto mācību procesa uzlabošanai un pilnveidei, informē par sasniegumiem izglītojamo vecākus.

      3. Izglītojamo

      sasniegumi 

      Uzlabot izglītojamo sasniegumus ikdienas darbā un valsts pārbaudes darbos

       

       

       

       

       

       

      Veicināt izglītojamo piedalīšanās priekšmetu olimpiādēs, konkursos, projektos, ZPD izstrādē

      Skolā ir noteikta kārtība izglītojamo sasniegumu uzskaitei. Tiek analizēti pārbaudes darbu, starpvērtējumu, semestru un mācību gada sasniegumu rezultāti. Ir  palielināts  fakultatīvo, individuālo  un  grupu  nodarbību  skaits, lai dotu iespēju labāk sagatavoties eksāmeniem. 2019./2020. mācību gadā CE rezultāti ir paaugstinājušies.

       Skolotāji strādā diferencēti ar talantīgajiem izglītojamajiem. Skolas izglītojamie veiksmīgi piedalās Rīgas un valsts mācību priekšmetu olimpiādēs.

      Izstrādāts konsultāciju un fakultatīvo nodarbību saraksts. Tie ir apstiprināti, pieejami, pārskatāmi.

      4. Atbalsts skolēniem

      Nodrošināt izglītojamajiem diferencētu atbalstu mācību procesā.

       

       

       

       Stiprināt izglītojamo patriotismu, kultūridentitāti, un valstisko apziņu.

      Sniegt atbalstu tikumiskajā audzināšanā.

       

      Sniegt atbalstu karjeras izglītībā.

      Skolā ir izstrādāta sistēma, kā palīdzēt izglītojamajiem ar nepietiekamiem mācību sasniegumiem. Notiek skolotāju, Atbalsta komisijas speciālistu, vecāku sadarbība.

        Skolā audzināšanas darba process notiek gan  mācību priekšmetu stundās. gan ārpusklases pasākumu laikā. Tajā piedalās klases audzinātāji, mācību priekšmetu skolotāji, interešu izglītības skolotāji.

       

       Notika Karjeras nedēļas pasākumi, tikšanās ar profesiju pārstāvjiem, skolas absolventiem, skolēnu vecākiem, augstskolu studentiem, tematiskās mācību ekskursijas.

      5. Skolas vide 

      Veidot labvēlīgu, drošu  mācību vidi.

       

       

       

       

       

      Skolā ir izveidots labvēlīgs mikroklimats.

      Skolas vide ir droša darbiniekiem un izglītojamajiem.

      Skolai ir savas tradīcijas, emblēma, karogs,  dienasgrāmata, goda raksti, sava avīze, TV-65 raidījumi, mājas lapa, profils sociālajos tiklos.

      Skolā notika pasākumi, kuri ir iecienīti gan izglītojamo, absolventu, gan viņu  vecāku vidū. Izglītojamie labprāt  piedalās to organizēšanā un norise.

      6. Resursi 

      Veicināt skolotāju profesionālo pilnveidi.

       

       

       

       

       

       

      Iesaistīt darbā skolā jaunos skolotājus.

      Nodrošināt mācību kabinetu atbilstību izglītības programmu īstenošanai.

      Skolā tiek sistematizēta un regulāri papildināta informācija par katra skolotāja kvalifikāciju un tālākizglītību. Skolas vadība pārrauga un  nodrošina pedagogu izglītības un kvalifikācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām.

      Skolotāji regulāri pilnveido savas kompetences, apmeklējot kursus.

      Skolā uzsāka darbu 2 jauni skolotāji.

        Skolā esošie resursi un mācību kabinetu iekārtojums nodrošina mācību priekšmetu standartu izpildi un mūsdienīgo tehnoloģiju izmantošanu mācību procesā.

      Skolas un klašu telpas ir tīras, estētiski noformētas, atbilst higiēnas normām.

      7.  Skolas darba organizācija, vadība un kvalitātes nodrošināšana  

      Plānot un pārraudzīt mācību procesu, audzināšanas darbu un atbalsta pasākumus. 

      Apzināt un plānot skolas tālākās attīstības vajadzības.

       

       Skolā tiek nodrošināts kvalitatīvs un vispusīgs mācību un audzināšanas darbs.

      Skolas pašvērtēšanas procesā  piedalās administrācija, skolotāji, izglītojamie un viņu vecāki. Izmantota EDURIO platforma aptauju veikšanai.

       Tālākās attīstības vajadzības tiek izvirzītas kopīgi, uzsākot jauno mācību gadu.

       

       

      3. Iepriekšējā vērtēšanas perioda ieteikumu izpilde

      Akreditācijas ekspertu komisijas ziņojuma datums:         31.03.2016.

               Akreditācijas derīguma termiņš:                                         22.03.2022.

      Akreditācijas termiņš:                                                             6 gadi

       

         Atbilstoši Ministru kabineta 2010.gada 14.septembra noteikumu Nr.852 ,,Kārtība, kādā akreditē vispārējās un profesionālās izglītības programmas, izglītības iestādes un eksaminācijas centrus” 53.punktā noteiktajam, lēmums par kārtējo akreditāciju bija pieņemts bez ekspertu komisijas ziņojuma

      4. Iestādes sniegums kvalitātes rādītājos visu jomu atbilstošajos kritērijos 

      4.1. Mācību saturs

       

        Skola mācību procesu īsteno atbilstoši licenzētajām izglītības programmām:  Pamatizglītības programmu programmas kods 21011121, Vispārējās vidējās izglītības vispārizglītojošā virziena mazākumtautību programmu, programmas kods 31011021.

      Grozījumi pamatizglītības programmā ir veikti  2018./2019.m.g., nodrošinot Izglītības likuma prasības par priekšmetu apguvi valsts valodā un 2019.2020.mācību gadā realizējot pāreju uz kompetencēs balstīto mācību  saturu.  

      Skola iegādājās atbilstošus mācību standartam mācību līdzekļus. Skolas pedagogi aktīvi izmanto iespēju metodiski sagatavoties šim darbam, apmeklējot kvalifikācijas celšanas kursus.

      Skolas skolotāji īsteno mācību priekšmetu standartu, izmantojot VISC piedāvātos mācību priekšmetu programmu paraugus. Skolotāji ievēro mācību priekšmetu standartos noteiktos mērķus, pārzina priekšmetu obligāto saturu, izstrādā mācību satura apguves plānus kārtējam mācību gadam, iesniedz tos skolas vadībai. Skolotāji  paredz mācību darba diferenciāciju un individualizāciju, ņem vērā izglītojamo individuālās spējas, vajadzības, paredz darbu ar talantīgajiem izglītojamajiem un izglītojamajiem ar mācīšanās grūtībām.

      Mācību priekšmetu stundu saraksts atbilst licencētajām programmām. Informācija par izmaiņām stundu sarakstā savlaicīgi tiek izvietota uz informācijas stenda.

       Izglītojamo mācību slodze atbilst normatīvo aktu prasībām.

      Skola efektīvi  izmanto resursus, 100% nodrošinot izglītojamos  ar konsultācijām, fakultatīvajām nodarbībām.

      Skola piedāvā izglītojamajiem fakultatīvās nodarbības:

         1.- 4. klasēs   krievu, angļu valodās

         5.- 9.klasēs   matemātikā, ķīmijā, vācu valodā, vēsturē, vizuālajā mākslā, konstruēšanā.

      Vidusskolā individuālās un grupu nodarbības  matemātikā, ķīmijā, latviešu valodā, zinātniski pētnieciskajā darbībā.

      Šo nodarbību saraksti ir apstiprināti, pieejami, pārskatāmi.

      Skolas pedagogi aktīvi darbojas  mācību jomu  komisijās:

      • Sākumskolas skolotāju                                                
      • Valodu skolotāju                                                          
      • Sociālo, pilsonisko, kultūras izpratnes

       un pašizpausmes mākslā cikla priekšmetu skolotāju             

      • Matemātikas un tehnoloģiju skolotāju                         
      • Veselības un fizisko aktivitāšu skolotāju   
      • Klašu audzinātāju komisija                

      Skolā metodisko jomu komisijas tiek veidotas un apstiprinātas katru mācību gadu.

      Metodisko jomu komisijas apzina novitātes standartā un programmās un analizē to realizāciju, sekmīgi plāno mācību līdzekļus un metodes, vērtēšanas formas un metodiskos paņēmienus, izsaka priekšlikumus par izglītības programmu pilnveidošanu,

      spriež par programmās plānoto tēmu sasaisti ar reālo dzīvi.

              Metodisko jomu komisijas organizē skolas mācību priekšmetu olimpiādes, nedēļas. Mācību priekšmetu nedēļu ietvaros notika dažādi pasākumi, konkursi, viktorīnas: Dziesmu konkurss angļu valodā, Valodu diena, ,,Ķīmija, fizika un bioloģija mazajiem”, sporta pasākums ,,Tētis, māmiņa, es- sportiska ģimene”, sudoku konkurss, Olimpiskā diena, tematiskās izstādes u.c.

      Metodisko komisiju darbu skolā koordinē un  vada Skolas metodiskā padome.

      Skolas vadība katru gadu veido izglītības kvalitātes pārraudzības plānu, nodrošinot mācību procesa kvalitāti.

       

      Pamatjomas “Mācību saturs” secinājumi

       

      Skolas darba stiprās puses:

      • Skolas īstenotās izglītības programmas  atbilst licenzētajām izglītības programmām;
      • Katrs mācību priekšmeta skolotājs zina sava mācību priekšmeta lomu skolas izglītības programmas īstenošanā;
      • Skolā esošie resursi un mācību kabinetu iekārtojums nodrošina mācību priekšmetu standartu izpildi un mūsdienīgo tehnoloģiju izmantošanu mācību procesā;
      • Skolotājiem ir mācību tēmu sadalījums realizējamai mācību priekšmetu programmai kopumā un kārtējam mācību gadam, tie pieejami skolas vadībai;
      • Skolas vadība koordinē, pārrauga un nodrošina nepieciešamo atbalstu mācību priekšmetu programmas izpildē;
      • Metodisko jomu komisiju darbā notiek programmu korekcija un pilnveide;
      • Metodisko jomu komisijas savlaicīgi lemj par mācīšanai nepieciešamo mācību grāmatu un mācību līdzekļu nodrošinājumu;

      Skolas vadība veicina mācību priekšmetu skolotāju sadarbību.

       

      Tālākās attīstības vajadzības:

      • Nodrošināt kompetencēs balstītā mācību  satura   ieviešanu izglītības procesā
      • Atbalstīt dažādu mācību priekšmetu skolotāju sadarbību, plānojot mācību un audzināšanas darbu skolā.

       

      Vērtējuma līmenis: labi

       

       

       

      4.2. Mācīšana un mācīšanās

       

      4.2.1. Mācīšanas kvalitāte

       

      Kritērijs ,, Mācīšanas kvalitāte” mūsu skolā tiek īstenots atbilstoši vērtējumam ,,labi”. To pamato šāda informācija:

       

      •    Analizējot skolas izvirzīto prioritāti 2019./2020.māc.gadam ,,Pilnveidot mācīšanas procesu”,  skolotāji pārzina efektīvas stundas principus. Atbilstoši vēroto stundu  rezultātiem var secināt, ka vairums skolotāju prot izvirzīt katrai stundai sasniedzamos rezultātus, plānot atgriezeniskas saites saņemšanu, piedāvāt jēgpilnus uzdevumus, attīsta kritisko domāšanu. Notiek skolotāju sadarbība un labās prakses popularizēšana. Vērotajās stundās tika konstatēs, ka skolotāji izmantoja pētnieciskā rakstura uzdevumus, eksperimentus;  uzdevumu izpildi sasaista ar reālajām dzīves situācijām, īsteno starppriekšmetu saikni. Skolotāji izmanto  diferencēto/individuālo pieeju, ņemot vērā mācību priekšmeta specifiku, izglītojamo vecuma, individuālās  īpatnības. Izglītojamos iesaista stundas sagatavošanā un vadīšanā; viņi piedalās kā skolotāju palīgi: uzdevumu demonstrēšanai, informācijas sagatavošanai utt.
      •       Skolotāji aktīvi izmanto IT savā darbā. Gandrīz visu kabinetu tehniskais aprīkojums dod iespēju izmantot IT : 4 kabineti aprīkoti ar interaktīvām tāfelēm, 11 kabineti- ar multimediju projektoriem.

      Vērotajās gan klātienes, gan attālināto mācību stundās skolotāji demonstrēja savas digitālās prasmes, veiksmīgi izmantoja interneta resursus. Mācību darbā aktīvi izmanto platformu ,,uzdevumi.lv”, ,,soma.lv”, ,,maciunmacies”, ,,maconis” resursus. Kā liecina veiktā aptauja,  šo iespēju izmantoja 60 %  skolotāju un skolēnu.

          Attālināto mācību laikā skolā bija izveidota vienota platforma mācību satura apguvei. Mācību procesa īstenošanai skolotāji un skolēni izmantoja Microsoft Teams platformas iespējas. 58% vecāku  pārliecināti, ka attālināti mācoties, viņu bērni ir apguvuši jaunās prasmes un kompetences. Aptaujā gan skolēni, gan viņu vecāki izteica vēlēšanos, lai tiešsaistes stundu būtu vairāk.

       

        Kritērija ,, Mācīšanas kvalitāte” stiprās puses mūsu skolā, noslēdzot 2019./2020.mācību gadu ir:

      • Skolā ir izveidota pozitīva, labvēlīga mācību vide. Notiek izglītojamo un skolotāju sadarbība;
      • Mācību jomu komisijās mācību gada sākumā tiek saskaņoti mācīšanas mērķi un uzdevumi, mācību tematiskais plānojums  katrā klasē, izmantojamie mācību līdzekļi;
      • Skolotāji darbā izmanto IT, metožu daudzveidību;
      • Lai noteiktu mācīšanas procesa kvalitāti, tiek vērotas mācību priekšmetu stundas un analizēti skolotāju pašvērtējumi.

       

      Kritērija ,, Mācīšanas kvalitāte” turpmākās attīstības prioritātes ir:

      • Turpināt skolotāju profesionālo pilnveidi mācību satura ieviešanā
      • Turpināt skolotāju sadarbību jauna mācību satura ieviešanā
      • Panākt visu mācību kabinetu aprīkojumu, kas ļautu efektīvi pielietot IT mācību procesā.

       

      4.2.2. Mācīšanās kvalitāte

      Kritērijs ,, Mācīšanās kvalitāte” mūsu skolā tiek īstenots atbilstoši vērtējumam ,,labi”. To pamato šāda informācija:

      • Analizējot skolas izvirzīto prioritāti 2019./2020.māc.gadam ,,Veicināt izglītojamo līdzatbildību par mācīšanās rezultātiem”;
      • Izglītojamie tiek iesaistīti savu mācību sasniegumu izvērtēšanā, panākumu, neveiksmju apzināšanā;
      • Kā liecina izglītojamo aptaujas rezultāti, viņiem ir iespēja izteikt savu viedokli, analizēt,  secināt, izteikt priekšlikumus.
      • Vērotajās stundas konstatēs, ka izglītojamie prot strādāt individuāli, pāros, grupās, palīdzēt viens otram mācību procesā.
      • Attālināto mācību laikā izglītojamie apliecināja savas digitālās prasmes: veiksmīgi pieslēdzās norādītājām mācību platformām, izpildīja skolotāju uzdevumus, sniedza atgriezenisko saiti. 62% izglītojamo apliecina, ka viņiem izdevās mācīties attālināti
      • Mācību darba rezultāti 2019./2020.mācību gadā ir paaugstinājusies (ikdienas darbā un VPD)

       

       Kritērija ,, Mācīšanās kvalitāte” stiprās puses mūsu skolā, noslēdzot 2019./2020.mācību gadu ir:

      •  Skolas izglītojamie zina un saprot mācību darbam izvirzītas prasības,  pārsvarā respektē mācību procesa organizācijas pamatnoteikumus.
      • Izglītojamajiem ir iespēja uzlabot savus mācību sasniegumus, vairums to arī izmanto
      • Skolas pedagogi mērķtiecīgi organizē izglītojamos mācību darbam un veido viņos motivāciju mācīties.
      • Nepieciešamības gadījumā notiek arī sadarbība ar Atbalsta komisijas speciālistiem, lai izglītojamajiem sniegtu nepieciešamo atbalstu
      • Lai sniegtu atbalstu izglītojamajiem ar dažāda veida mācīšanās grūtībām,  veiksmīgi tiek izmantoti projekta ,,Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai” resursi. 2019./2020.mācību gadā tos izmantoja 1.semestrī 34 izglītojamie, 2.semestrī-41 un attālināto mācību laikā-17 izglītojamie.

       

      Kritērija ,, Mācīšanās kvalitāte” turpmākās attīstības prioritātes ir:

      • Sniegt atbalstu izglītojamajiem ar zemu motivāciju
      • Panākt VPD rezultātu paaugstināšanu
      • Veicināt 7.-9.klašu izglītojamos iesaistīties zinātniski pētnieciskajā darbībā

       

       

      4.2.3. Vērtēšana kā mācību procesa sastāvdaļa

       

      Kritērijs ,,Vērtēšana kā mācību procesa sastāvdaļa” mūsu skolā tiek īstenots atbilstoši vērtējumam ,,labi”. To pamato šāda informācija:

      • Analizējot skolas izvirzīto prioritāti 2019./2020.māc.gadam ,, Vērtēšanas sistēmas pilnveide” varam secināt, ka skolā ir izstrādāta izglītojamo ikdienas mācību sasniegumu un valsts pārbaudes darbu vērtēšanas kārtība. Tā ir zināma izglītojamajiem un viņu vecākiem;
      •  Skolā ir vienotas prasības pārbaudes darbu plānošanā,  veikšanā, vērtēšanā;
      • Katram mācību semestrim ir izstrādāts un apstiprināts  pārbaudes darbu grafiks, tas iz pieejams izglītojamajiem un viņu vecākiem;
      • Vecākiem ir pieejama informāciju par bērnu sasniegumiem  (ieraksti dienasgrāmatās, e-klasē, vecāku sapulcēs, konsultāciju dienās, individuālajās tikšanās);
      • Pirms katra pārbaudes darba izglītojamos iepazīstina ar vērtēšanas kritērijiem;
      • Vērotajās stundās var konstatēt, ka skolotāji mācību stundās attīsta izglītojamo  pašnovērtējuma, savstarpējās vērtēšanas   prasmes
      • Skolas vērtēšanas kārtība ir aktualizēta atbilstīgi kompetencēs balstītajām mācību saturam

      Kritērija ,,Vērtēšana kā mācību procesa sastāvdaļa” stiprās puses mūsu skolā, noslēdzot 2019./2020.mācību gadu ir:

      •  Izglītojamo mācību sasniegumu dinamiku apkopo un izvērtē mācību priekšmetu skolotāji, klašu audzinātāji, direktores vietnieki, analizē metodisko komisiju sanāksmēs un pedagoģiskajās sēdēs. Vērtēšanas procesā iegūto informāciju izmanto mācīšanās procesa turpmākai attīstībai un plānošanai.
      • Vērtēšanas metodes un formas ir daudzveidīgas, tās atbilst izglītojamo vecumam un mācību priekšmeta specifikai.
      • Izglītojamo zināšanu un prasmju vērtēšana tiek īstenota atbilstoši standarta prasībām.
      • Skolotājiem ir zināmas izmaiņas vērtēšanas kārtībā, uzsākot jaunā mācību satura ieviešanu;

         Kritērija ,,Vērtēšana kā mācību procesa sastāvdaļa” turpmākās attīstības prioritātes ir:

      • Turpināt pilnveidot skolotāju prasmes izglītojamo sasniegumu vērtēšanā

      atbilstīgi kompetencēs balstītajam mācību saturam;

      • Turpināt darbu pie sasniegumu līmeņu aprakstu veidošanas;

       

      4.3. Izglītojamo sasniegumi

       

      Skolā  ir noteikta kārtība izglītojamo sasniegumu uzskaitei,   apkopošanai un analīzei ikdienas darbā, valsts pārbaudes darbos.

      Izglītojamo sasniegumus vērtē un analizē visu priekšmetu skolotāji MJ ietvaros, klašu audzinātāji un skolas vadība. Katra semestra beigās priekšmeta skolotāji iesniedz MK vadītājiem atskaites par izglītojamo mācību sasniegumiem. Šī informācija tiek izvērtēta MK sanāksmēs, administratīvajās sēdēs, informatīvajās sanāksmēs un pedagoģiskās padomes sēdēs. Rezultāti tiek apkopoti  arī pēc  pārbaudes darbiem mācību gada laikā. Notiek izglītojamo sasniegumu dinamikas uzskaite, turpmākās darbības plānošana.

      Lai laicīgi konstatētu izglītojamos ar prognozējamajiem nepietiekamajiem vērtējumiem, skolā tiek izlikts semestra starpvērtējums.

      Skolā izvērtē izglītojamo sasniegumus valsts pārbaudes darbos, salīdzina tos ar rezultātiem valsts un pilsētas mērogā. Pamatojoties uz analīzi, tiek izvirzīti uzdevumi turpmākajai darbībai.

      Notiek izglītojamo aptaujas ar mērķi noskaidrot zemo sasniegumu iemeslus un noteikt konkrētus pasākumus to uzlabošanai. Lielākā daļa skolas izglītojamo apzinās savu neveiksmju cēloņus un vēlas uzlabot savas sekmes.

      Skolā ir apkopota informācija par izglītojamo sasniegumiem mācību priekšmetu olimpiādēs, konkursos, sacensībās ilgstošā laika periodā.

      2019./2020.mācību gadā skolas izglītojamie piedalījās Rīgas pilsētas mācību priekšmetu olimpiādēs ar sekojošiem rezultātiem: bioloģijā – Atzinība, ķīmijā - III vieta, matemātikā - divas Atzinības.

       

      Skolā ir izstrādāta kārtība izglītojamo motivēšanai:

      -         Izglītojamie ar teicamām sekmēm mācību gada beigās saņem ,,Zelta liecību”

      -         Ļoti populārs ir konkurss par labāko klasi skolas reitingā  5. - 12. klasēm ,,Sudraba pūce”.  Balvu piešķir katra mācību semestra beigās.

      -         Skolas absolventi tiek apbalvoti ar skolas medaļu ,,Par teicamām sekmēm mācībās”.

      Ik gadu skolas absolventi saņem Ministru prezidenta, Rīgas domes Pateicības. 2019./2020. mācību gadā 1 skolas absolvents saņēma Ministru prezidenta, 2- Rīgas domes Pateicības par teicamām un la

      ZINĪBU DIENA

      Par Covid-19 infekcijas ierobežošanas pamatprincipu un piesardzības pasākumu ievērošanu un nodrošināšanu

       

      Par Covid-19 infekcijas ierobežošanas pamatprincipu un piesardzības pasākumu ievērošanu un nodrošināšanu

       

      1. Skolā mācību process notiek  klātienē visām klasēm, izmantojot modeli A. Nepieciešamības gadījumā 7. – 12.klašu posmā notiek klātienē, ietverot līdz 20% mācību laika ar attālinātā mācību procesa elementiem.

      2. Lai nodalītu skolēnu plūsmas, ienākšana skolā notiks pa vairākām durvīm. Izglītojamie skolā ierodas pēc stundu saraksta15 minūtes pirms stundu sākuma un ienāk skolā pa vienam, ievērojot 2 m distanci:

          1.-6. kl.- pa centrālo ieeju

          7.-9.kl.- pa dienesta ieeju (Prūšu iela)

      3. Ienākot skolā, izglītojamie dezinficē rokas.

      4. Garderobē izglītojamie ienāk  pa vienam, ievērojot 2m distanci, pēc tam dodas uz saviem kabinetiem.

      5. Mācības notiek katrai klasei savā telpā, izņemot ķīmijas, fizikas, bioloģijas, mūzikas, sporta un mājturības/dizaina un tehnoloģiju stundas.

      6. Uz ēdnīcu izglītojamie ierodas skolotāja pavadībā, ievērojot 2 m distanci un roku higiēnu:

         1.-4.kl. pēc 3 stundas

         5.-7.kl. pēc 4.stundas

         8-.9.,12.kl. pēc 5. stundas

         Pagarinātās dienas grupas launags- pēc 6.stundas

      7. Skolā notiek Interešu izglītības nodarbības pēc izveidotā saraksta, ievērojot visus nepieciešamos piesardzības noteikumus.

      8. Tualetēs vienlaikus drīkst atrasties ne vairāk par 6 personām, ievērojot 2 m distanci un roku higiēnu.

      9. Starpbrīžos izglītojamie atrodas savos gaiteņos pie sava mācību kabineta, nepieciešamības gadījumā dodas uz citu mācību telpu (ķīmijas, fizikas, mūzikas, sporta un mājturības/dizaina un tehnoloģiju stundas) pēc zvana uz stundu.

      10. Komunikācija starp vecākiem un skolas darbiniekiem notiks elektroniskos saziņas līdzekļos. Izglītojamo vecāki un citas personas uz skolu ierodas pēc pieraksta, ievērojot piesardzības noteikumus(maskas).

      11. 1.klases vecāki pavada savus bērnus līdz skolas ieejai.

      12.Vecākiem katru dienu jāpārliecinās, vai bērnam nav saslimšanas pazīmju, ja tādas ir, bērns noteikti jāatstāj mājās. Vecākiem bērna saslimšanas pirmajā dienā obligāti jāpaziņo klases audzinātajai par bērna prombūtnes iemeslu. Atgriešanās skolā tikai ar ģimenes ārsta zīmi.

      13. Skolā nedrīkst  ierasties personas, kurām noteikta pašizplācija, mājas karantīna vai izolācija un personas ar elpceļu infekcijas pazīmēm (paaugstināt temperatūra, klepus, sāpes kaklā, iesnas, konjuktivīts, apgrūtināta elpošana)

       

      Skolas administrācija

       

      IEKŠĒJIE NOTEIKUMI

       

      RĪGAS 65. VIDUSSKOLA

       

      Prūšu iela 32, Rīga, LV-1057 ,tālrunis 67189120, fakss 67189120, e-pasts: r65vs@riga.lv

       

       

       

                   IEKŠĒJIE NOTEIKUMI

       

       

                  Rīgā

      2020. gada 26. augustā

      Nr.VS65-20-1-nts

       

       

      Izglītības procesa organizēšana, nodrošinot Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanu

       

      Izdoti saskaņā ar Ministru kabineta 2020.gada 9.jūnija noteikumu Nr.360 “Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai” 26.1. apakšpunktu

       

      I. Vispārīgie jautājumi

       

      1. Iekšējie noteikumi (turpmāk – Noteikumi) nosaka kārtību, kādā organizē izglītības procesu Rīgas 65.vidusskolā (turpmāk – Skola), nodrošinot drošu izglītības procesu, lai mazinātu Skolas darbiniekiem un izglītojamajiem risku inficēties ar Covid-19, īstenojot Ministru kabineta 2020.gada 9.jūnija noteikumos Nr.360 “Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai” (turpmāk – MK noteikumi) noteiktos informēšanas, distances ievērošanas, higiēnas un personas veselības stāvokļa uzraudzības pamatprincipus.

       

      1. Noteikumi ir saistoši Skolas darbiniekiem un izglītojamajiem.

       

      1. Izglītojamo likumisko pārstāvju (turpmāk – Vecāki) un citu Skolai nepiederošo personu uzturēšanos Skolā nosaka “Kārtība, kādā izglītības iestādē uzturas nepiederošas personas”, kādā izglītojamo vecāki un citas personas uzturas Skolā. 

       

      II. Izglītības procesa organizēšana

       

      1. Skolas izglītības procesa īstenošanas veidu (modeli), saskaņojot ar Skolu, nosaka Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (turpmāk – Departaments), izdodot rīkojumu.

       

      1. Skola, ņemot vērā Izglītības un zinātnes ministrijas ieteikumu “Mācību procesa īstenošanas iespējamie modeļi”, izmanto šādus izglītības procesa īstenošanas modeļus:

      5.1.   A modelis, kurā mācības 1.-12. klašu posmā notiek klātienē. Nepieciešamības gadījumā 7. – 12.klašu posmā notiek klātienē, ietverot līdz 20% mācību laika ar attālinātā mācību procesa elementiem.

       

      1. Skolā izglītības procesā īstenotais modelis var tikt mainīties atbilstoši epidemioloģiskajai situācijai Skolā vai valstī.

       

      1. Izglītības process Skolā tiek nodrošināts saskaņā ar Skolas iekšējiem kārtības  noteikumiem, ciktāl tie nav pretrunā ar MK noteikumiem un Noteikumiem.

       

      1. Izglītības process Skolā tiek nodrošināts atbilstoši Skolas direktora apstiprinātajam Mācību priekšmetu un mācību stundu plānam viena mēneša laikposmam, kurā var tikt veiktas izmaiņas atbilstoši epidemioloģiskajai situācijai Skolā vai valstī.

       

      1. Skola par izmaiņām Mācību priekšmetu un mācību stundu plānā nekavējoties tiek informēti izglītojamie un Vecāki, nosūtot informāciju elektroniskas skolvadības sistēmā e-klase  (turpmāk – e žurnāls).

       

      III. Covid-19 infekcijas ierobežošanas pamatprincipu un piesardzības pasākumu ievērošana un nodrošināšana

       

      1. Covid-19 infekcijas izplatības novēršanas pamatprincipu ievērošanai Skolā, Skolas direktors ar rīkojumu nosaka atbildīgās personas par informēšanu, distancēšanās ievērošanu, higiēnas prasību nodrošināšanu un ievērošanu un izglītojamo un darbinieku veselības stāvokļa uzraudzību un ievērošanu.

       

      1. Komunikācijas nodrošināšana notiek atbilstoši Skolas direktora apstiprinātajam rīcības shēmai (pielikums) šādām mērķgrupām:

      11.1.       Skola – Departaments;

      11.2.       Skolas direktors – darbinieki;

      11.3.       Skola – izglītojamie;

      11.4.       Skola – Vecāki;

      11.5.       Vecāki / izglītojamie  –  Skolas direktors.

       

      1. Skolas iekštelpās tiek izvietoti informatīvie plakāti un informatīvas norādes par Covid-19 piesardzības pasākumiem saskaņā ar MK noteikumos noteiktajām prasībām. 

       

      1. Skolas direktors ar rīkojumu nosaka izglītojamo un darbinieku ierašanās nosacījumus Skolā, par distancēšanas nodrošināšanu koplietošanas telpās, par ēdināšanas organizēšanu, par interešu izglītības pulciņiem un pagarinātām dienas grupām.

       

      1. Distancēšanās un higiēnas prasību ievērošana tiek nodrošināta atbilstoši MK noteikumiem un Slimību profilakses un kontroles centra norādījumiem.
       

       

      IV. Noslēguma jautājumi

       

      1. Noteikumi stājas spēkā 2020. gada 1. septembrī.

       

      1. Noteikumi ir ievietojami Skolas tīmekļvietnē www.r65vsk.lv un izvietojami Skolas vestibilā redzamā vietā.

       

      1. Izglītojamajiem un Vecākiem uz e-žurnālu tiek nosūtīta Skolas vēstule ar informāciju, kur var iepazīties ar Noteikumiem.

       

      1. Ja Skolas rīcībā ir informācija, ka Vecāki ļaunprātīgi izmanto situāciju, maldina par bērna veselības stāvokli, slēpj informāciju par saskari ar Covid-19 kontaktpersonām vai inficēšanos ar Covid-19, Skola ziņo Departamentam un atbildīgajiem dienestiem, lai kopīgi risinātu situāciju.

       

       

       

       

       

      Direktors

      L.Vasiļjeva

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      Jonova, tel.67189120

       

      Pielikums

      Skolas nosaukums iekšējiem noteikumiem “Izglītības procesa organizēšana, nodrošinot Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanu”

       

      Skolas komunikācijas rīcības shēma

       

      1. Skola – Departaments

       

      1. Skolas direktors – darbinieki

       

       

      1. Skola – izglītojamie

       

       

       

      1. Skola – Vecāki

       

       

      1. Vecāki/ izglītojamie – Skolas direktors

       

       

      Direktors

      L.Vasiļjeva

       

       

       

       

       

      Jonova 67189120

       

       

       

       

       

       

      JAUKAS UN SAULAINAS VASARAS BRĪVDIENAS!

      Paldies visiem par izturību!

      Jaukas un saulainas vasaras brīvdienas!

      Vasarā mēs visu darām citādāk! Izmantojiet šo laiku, lai uzzinātu un ieraudzītu kaut ko jaunu!!!

      Tiksimies 1.septembrī!

      VECĀKU DIENA

      RUDENS BRĪVDIENAS

      Cienījamie topošo pirmklasnieku vecāki!

      Rīgas 65.vidusskola novēl veiksmīgu jauno mācību gadu!

      ZINĪBU DIENA 2019.

      VECĀKU KOPSAPULCE

      LATVIJAI 100

      •  
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 7
      • 8
      • 9
      •  

      © Copyright

      Izveidot interneta veikalu | Izveidot mājas lapu | anaZana